بسيج يزد: مطالب طرح شده با آقاي حسين محتشميان (محتشمي نيا) ارتباطي با بسيج نداشته

به: مدير مسئول محترم روزنامه خاتم يزد
از: روابط عمومي منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد
موضوع: تکذيبيه
سلام عليکم
با صلوات بر محمد و آل محمد احتراما به اطلاع مي رساند در تاريخ 28/4/85 در شماره 170 آن روزنامه مطلبي با عنوان "گفتگو با بسيج درباره انتخاب شوراها" به چاپ رسيده است لذا تذکر موارد ذيل ضروري به نظر مي رسد:
1-عنوان مطلب در گفتگو با بسيج درباره انتخابات شوراها از نظر انشاء و نگارش غلط است زيرا هيچ کدام از فرماندهان و مسئولين بسيج گفتگو نکرده اند و بسيج هم شخص نمي باشد بلکه يک نهاد است.
2-مطالب طرح شده با آقاي حسين محتشميان (محتشمي نيا) ارتباطي با بسيج نداشته و در صورت صحت هم نظر شخصي نامبرده و تشکل منسوب به ايشان يعني "مجمع الابرار" است نه بسيج.
چرا که طرح نظرات کسي که هيچ گونه اختياراتي در بسيج ندارد با عنوان گفتگو با بسيج ظلم و جفا به نهاد مقدس بسيج اين يادگار ارزشمند امام راحل مي باشد.
لذا مطلب چاپ شده در آن روزنامه با عنوان فوق تکذيب مي گردد. لازم است در اولين شماره انتشار پس از دريافت تکذيبيه مطلب مذکور تصحيح گردد. لازم به ذکر است سپاه حق مراجعه به مراجع ذيصلاح را براي خود محفوظ مي دارد.
والسلام
روابط عمومي منطقه مقاومت بسيج سپاه يزد
توضيح خاتم يزد : 1- بعيد است انتخاب عنوان "گفتگو با بسيج" اشتباه باشد در خبرهاي سياسي به طور مکرر خوانده ايم که "گفتگو با عربستان" يا "گفتگو با سوريه" و موارد مکرر که بيانگر گفتگو با مسئولان آن دولتها مي باشد.
2- خبر عينا از سوي خبرگزاري ايسنا نقل شده بود و خاتم يزد هيچ گونه دخل و تصرفي در متن يا کلمات انجام نداده و حتي درباره اين بخش از مطالب تغييري ارائه نشده است.
3-لازم مي دانيم در صورت بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالي در زمينه چاپ اين خبر، عذرخواهي نموده و بر اين باور پا مي فشاريم که نهاد "بسيج" به عنوان گسترده ترين نهاد مردمي کشور، نقش بسيار مهمي در فراهم سازي نشاط اجتماعي و مشارکت مردمي دارد و تاکنون در ايفاي اين نقش، موفق بوده است.

 اميد که با اولويت دهي به تداوم اين موفقيت، رسانه ها را نيز همراه و ياور خويش احساس نموده و با تعامل بيشتر، ضريب موفقيت نظام اسلامي را براي فراهم سازي بستري مناسب و پويا در راستاي افزايش مشارکت مردم در همه عرصه هاي اجتماعي افزايش دهند.

منبع:روزنامه خاتم

يزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا